Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

hej å hå

Av Lillis - 18 mars 2009 19:33

ja vad har hänt...

VI ska flytta IGEN :o) inge ovanligt, men nu är jag LESS, Less som fan på att bo trångt, som i en skokartong för faaan...så nu blir de att vi drar oss till Porsön..en 5 rummare...ni anar inte hur skönt de ska bli...sen får folk säga vad dom vill... :o) Ja den var ju inte fräschast i kommun, men man är ju inte tillsammans med gubbe som har tummen mitt i handen..Ne, han är ju MÅLARE...oj vilken otur :o).....för han!!


Ne nu ska jag göra gossen klar för sängen och mej själv, för snart börjar Hemsökta Hus, ett av mina två program jag ser.. hahahahah, ne jag är inte nån tv-tittare...är oftast så jävla trött på kvällarna så jag orkar inte se, oftast har jag somna innan klockan slår 21:32..


ha de gott alles!!

 
 
Cathrin

Cathrin

19 mars 2009 08:03

Hahaha ja herregud, ni är ju stamkunder på adressändring.se, hahaha. Inte ett dugg avis, vet hur mkt det är att göra, säger jag som ska flytta om en vecka och inte gjort ett smack än. Nåja är ledig idag så nu ska jag strax börja, efter morgonkaffet. Det är jättefin planering på lägenheterna på Porsön, så det blir nog toppen, tycker bara att de ligger åt fel håll på något sätt.

http://Cathrin65.blogg.se

 
Leen

Leen

19 mars 2009 09:49

jaha, flytt-tarmen gör sig påmind igen :) *skojas* Kom förbi med unge och hund nån dag!

http://blogg.aftonbladet.se/18317

 
Eva

Eva

19 mars 2009 18:43

Vad roligt! Då har jag nära för att hälsa på...även om det blir lättare nu när snart körkortet är klart, men ändå. Jag skall oxå dra mig till det hållet inom en 3-4 år så där, eventuellt tidigare allt beror på vad som bjuds där. Ha det bäst vännen! P.S Kanan väntar på Hampus ;)

http://trolltagen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 2 april 2009 10:04

jo..2 av mina 6 ögonstenar här i livet

Av Lillis - 2 april 2009 09:19

?)=()/&&%&%#¤¤#¤&&% Mmmm, så har jag låtit..datorn har "fucka" sej totalt  i veckan..och jag är ju inte nån datanörd så....Nu startar den ialla fall..men den är ju seg som en....vill inte säga mer fula ord :S vi har inte gjort så mycket i veckan, var...

Av Lillis - 29 mars 2009 18:24

hur kan man vara så trött?? Hampus vakna 08:40...trodde inte det var sant!!!! men ändå är Vi så trötta...kanske för att vi inte gjort så mkt idag, Ch och H har varit till farfar..jag har städa undan här hemma och tränat Bure...Nu ska vi väl inte göra...

Av Lillis - 28 mars 2009 22:17

Oj herregud, jag är vaken än, eller okej...jag somna i en fåtöljen när jag sövde Hampus :o) men idag har vi vari på utställning...mer om det på Bures sida... annars har helgen flyti på som vanligt..inge speciellt har hänt :o) och nu ska jag krypa ner...

Av Lillis - 25 mars 2009 21:26

Jaha..idag har de vari slött..mycke slött, jag har vari krasslig, känt mej febrig, svid i halsen osv osv....Hampus har vari väldans hostig osv osv...så vi har inte gjort så mkt idag. Varit förbi Hampus farmor en sväng och fikat, hon gör så jävla god ...

Presentation

Omröstning

Har du vårkänslor?
 Ja
 Nej
 Alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards